PSARVARD DLA FIRM - OFERTA BIZNESOWA

Oferta korporacyjna

 

Standardy światowe dawno już określiły sposoby zachowania
wobec osób z niepełnosprawnościami.
Jasno z nich wynika, że osoba niepełnosprawna zasługuje
na takie samo traktowanie, jak każdy inny człowiek.
 
Jednak jak zachowywać się, by nie urazić osoby niepełnosprawnej?
Kiedy pomagać a w jakich chwilach unikać nachalnej pomocy?
 
Nasze warsztaty kierujemy do firm oraz instytucji publicznych,
które mają styczność z osobami o ograniczonej sprawności fizycznej lub/i psychicznej.
Sposób zachowania pracowników firmy czy urzędu
jest bardzo ważny – wpływa na ogólny wizerunek organizacji.
W dobie równego traktowania oraz poszanowania praw każdego człowieka
warto zatem znać zasady savoir-vivre wobec osób niepełnosprawnych czy chorych.
 
Prowadzącą warsztaty jest psycholog od lat pracująca ze środowiskami osób
z niepełnosprawnościami, posiada doświadczenie pedagogiczne,
w tym w międzynarodowym ruchu PILGRIM propagującym
wszechstronny i zrównoważony rozwój osoby przez całe życie.
W swoich działaniach szczególną uwagę kładzie na integrację
międzypokoleniową różnych grup społecznych i wiekowych.

 

Dołącz do grona tych firm, w których każdy klient jest równy,
niezależnie od stopnia sprawności.